У цифровому маркетингу лендінг - це окрема веб-сторінка, створена спеціально для рекламної або маркетингової кампанії. На відміну від веб-сторінок, які зазвичай мають багато цілей і спонукають до перегляду, цільові сторінки розроблені з однією метою, відомою як "заклик до дії".
Створення лендінгів
Цільові сторінки, особливо ті, які призначені для того, щоб допомогти вам продавати свої продукти, дають можливість виділити конкретний товар і спонукати клієнтів купити його.
Одним з найбільш важливих елементів будь-якої сторінки продукту є добре написаний опис продукту, в якому чітко зазначено, що ви продаєте і що робить цю покупку вартісною, а також відповідати вашій аудиторії. Хороший текст допоможе перетворити відвідувачів на клієнтів.
Кожна цільова сторінка може бути орієнтована на певний сегмент вашої аудиторії та не залежати від вашого сайту, магазину та інших рекламних матеріалів. Таким чином, ви можете рекламувати продукт для невеликої частини своєї аудиторії, не торкаючись інших рекламних акцій або маркетингових стратегій. А оскільки кількість цільових сторінок не обмежена, у вас є можливість експериментувати з дизайном, проводити тести для різних макетів, а потім використовувати різні інструменти звітування та аналітики, щоб визначити, яка версія отримає найбільшу кількість відвідувачів, кліків та конверсій.
Застосування лендінгів
Генерація клієнтів
Цільові сторінки надають дуже простий спосіб генерувати потенційних клієнтів для вашого відділу продажів, які ви можете легко сегментувати.
Збір інформації
Щоразу, коли лід заповнює форму конверсії на цільовій сторінці, ваша команда з маркетингу та продажу збирає цінну інформацію про ваших лідів.
Підвищення конверсії
Завдяки чіткій структурі та заклику до дії лендінг сприяє ефективному перетворенню відвідувачів у клієнтів.
Збільшення продажів
Добре оформлений лендінг допомагає швидше та ефективніше продавати товари чи послуги..
Поширені запитання (FAQ)
Питання, що можуть виникнути, якщо ви вирішили замовити лендінг.
Що таке лендінг?
Лендінг – це односторінковий сайт, розроблений для залучення клієнтів та підвищення конверсії через чітку та сфокусовану пропозицію.
Чим лендінг відрізняється від звичайного сайту?
Лендінг фокусується на одній цільовій дії (реєстрація, купівля, замовлення), тоді як багатосторінковий сайт містить більше інформації про компанію, послуги чи блог.
Скільки часу займає розробка лендінгу?
Створення лендінгу зазвичай займає від 3 до 14 днів залежно від складності дизайну, функціоналу та наповнення контентом.
Скільки коштує створення лендінгу?
Вартість лендінгу залежить від складності, дизайну, інтеграцій та додаткових послуг, таких як SEO та аналітика; точну ціну можна дізнатися після консультації.
Чи можна підключити CRM або аналітику до лендінгу?
Так, ми інтегруємо лендінги з Google Analytics, Facebook Pixel, CRM-системами та іншими сервісами для відстеження конверсій та ефективності реклами.
Чи можливо зробити лендінг на кілька мов?
Так, ми можемо створити мультимовний лендінг з перемикачем мов для зручності іноземних клієнтів.