3D контент
В останні роки ми спостерігаємо, як 3D-відео про продукти поступово замінює традиційну відеорекламу в електронній комерції. Маркетологи можуть використовувати 3D-відео для різних маркетингових та промо-роликів.
3D контент
Створення 3D контенту
DCP 24 (digital cinema package) - є чудовою можливістю на ринку реклами у кінотеатрах, надаючи рекламодавцям необмежені можливості.
Не дивно, що кіно має найвищий показник залучення та найнижчий показник уникнення реклами. Це має сенс, тому що в кінотеатрі більше нема чого робити, а реклама сприймається багатьма як частина кінематографічного досвіду.
Кіно, що використовується як частина інтегрованої маркетингової кампанії, потенційно з друком, радіо, телебаченням та іншими засобами масової інформації, може подвоїти чи потроїти вплив кампанії. Кінотеатр забезпечує 360-градусне маркетингове середовище, яке не захаращене і знаходить споживача в розслабленому та сприйнятливому настрої, що ідеально підходить для того, щоб донести ваше повідомлення.
Переваги 3D контента
100% потрапляння
Ролики транслюються безпосередньо перед фільмом і у глядача немає можливості пропустити чи заблокувати рекламу. Глядач налаштований на отримання вражень і реклама сприймається як їх частина.
Ефект присутності
Реклама в кінотеатрах забезпечує фокус уваги та інтерес при відповідній якості контенту. Частина наших намірів – створення картинних роликів, що гармоніюють зі змістом фільмів як за ідейним наповненням, так і за видовищністю.
Таргетування
Маємо чудову нагоду таргетувати рекламу не лише за соціально-демографічними та територіальними ознаками аудиторії,
але й за змістом та за емоційним наповненням фільмів.
Вартість створення 3D контенту
Ціни на виробництво відео для кінотеатрів прораховуються індивідуально, залежно від сюжету, залучення акторів, вибору локацій.
Поширені запитання
1. Навіщо використовувати 3D контент?
Реклама в кінотеатрах — відмінний спосіб представити свій бренд аудиторії, яка сидить і зацікавлено спостерігає. Це потужна форма реклами, оскільки рекламні ролики у кіно мають набагато більшу швидкість запам'ятовування, ніж традиційна телевізійна реклама.
2. Яка користь від 3D контенту?
Опитування показують, що кіноглядачі розглядають рекламу як частину загального враження від перегляду фільму і, є, однією з найпоширеніших форм реклами. У зв'язку з цим реклама в кінотеатрах робить більший вплив, ніж реклама на телебаченні, дослідження показують, що ймовірність її пригадування в два рази вище.
3. У чому користь для бренду?
Показ вашого бренду на великому екрані перед великомасштабними блокбастерами, зазвичай з багатомільйонним бюджетом виробництва, допомагає підняти імідж вашого бренду, не роблячи нічого, крім простої реклами в кінотеатрі. Дослідження показали, що реклама, яка демонструється на екранах кінотеатрів, у вісім разів ефективніше виділяла бренд, ніж реклама на телебаченні.
4. Як часто потрібно застосовувати?
Рекламуйте вибірково, щоб охопити вашу цільову аудиторію. З огляду на фільм легко визначити аудиторію, яку він приваблює. При правильному виборі кожна кампанія, підібрана для аудиторії, може мати 10-кратний вплив та запам'ятовуваність.