...

Лендінги

У цифровому маркетингу лендінг - це окрема веб-сторінка, створена спеціально для рекламної або маркетингової кампанії. На відміну від веб-сторінок, які зазвичай мають багато цілей і спонукають до перегляду, цільові сторінки розроблені з однією метою, відомою як "заклик до дії"

Приклади лендінгів

phone device
phone device

Створення лендінгів

Цільові сторінки, особливо ті, які призначені для того, щоб допомогти вам продавати свої продукти, дають можливість виділити конкретний товар і спонукати клієнтів купити його.

Одним з найбільш важливих елементів будь-якої сторінки продукту є добре написаний опис продукту, в якому чітко зазначено, що ви продаєте і що робить цю покупку вартісною, а також відповідати вашій аудиторії. Хороший текст допоможе перетворити відвідувачів на клієнтів.

Кожна цільова сторінка може бути орієнтована на певний сегмент вашої аудиторії та не залежати від вашого сайту, магазину та інших рекламних матеріалів. Таким чином, ви можете рекламувати продукт для невеликої частини своєї аудиторії, не торкаючись інших рекламних акцій або маркетингових стратегій. А оскільки кількість цільових сторінок не обмежена, у вас є можливість експериментувати з дизайном, проводити тести для різних макетів, а потім використовувати різні інструменти звітування та аналітики, щоб визначити, яка версія отримає найбільшу кількість відвідувачів, кліків та конверсій.

Застосування лендінгів

Генерація потенційних клієнтів

Цільові сторінки надають дуже простий спосіб генерувати потенційних клієнтів для вашого відділу продажів, які ви можете легко сегментувати

Збір демографічної інформації

Щоразу, коли лід заповнює форму конверсії на цільовій сторінці, ваша команда з маркетингу та продажу збирає цінну інформацію про ваших лідів

ресурс даних для маркетингових програм

Відстежуючи і аналізуючи показники, пов'язані з вашими цільовими сторінками , ви можете отримати багато інформації про свою маркетингову ефективність

Вартість створення лендінгів

Створення:

від 15000 грн

Обстуговування:

від 5000 грн/міс.

Поширені запитання

1. Що таке цільові сторінки?

Цільова сторінка - це, по суті, односторінковий сайт, який служить одній конкретній меті.

2. Навіщо створювати цільові сторінки?

Використання цільової сторінки дозволить вам донести чітке повідомлення та зосередитись на одній конкретній пропозиції, що, безсумнівно, підвищить шанси на конверсію. Вони фантастично справляються із завданням демонстрації ваших спеціалізованих товарів чи послуг.

3. Чому цільові сторінки конвертують більше трафіку?

Тому що вони орієнтовані на одну мету або заклик до дії, надаючи інформацію про конкретну пропозицію або товар. Вона має обмежену навігацію, а простота дозволяє відвідувачеві зосередитися на цілі, а не відволікатися на численні посилання.

4. Які основні переваги цільової сторінки?

Концентрація на спонуканні до дії, швидкість завантаження, впорядкованість, добре працює на різних пристроях, що призводить до високої конверсії.

створення сайтів веб студія редизайн реклама SEO-просування wordpress Контент реєстрація домену корпоративний сайт інтернет магазин односторіночник сайт візитка
створення сайтів веб студія редизайн реклама SEO-просування wordpress Контент реєстрація домену корпоративний сайт інтернет магазин односторіночник сайт візитка

Відкрито
цілодобово