SMM контент
Маркетинг у соціальних мережах (SMM) — це створення контенту для платформ соціальних мереж, з метою просування ваших продуктів та/або послуг, створення спільноти з вашою цільовою аудиторією та залучення трафіку до вашого бізнесу. З появою нових функцій та платформ щодня маркетинг у соціальних мережах постійно розвивається.
Приклади SMM контенту
Створення SMM контенту
Враховуючи кількість користувачів соціальних мереж по всьому світу, немає жодних сумнівів у тому, що принаймні деякі з ваших передплатників, або люди, які переглядають ваш профіль, також бачили контент вашого конкурента або інших компаній у вашій галузі. Ось чому у вас має бути привабливий контент у соціальних мережах, який виділяється та змушує натиснути кнопку «Підписатися» для взаємодії з вашим брендом.
Яким би цінним і привабливим не був ваш контент, він не приведе до конверсій, якщо не досягне потрібної аудиторії. Маркетинг через соціальні мережі дозволяє вам визначати та класифікувати ваших ідеальних клієнтів за віком, місцезнаходженням та діями в Інтернеті, а також за іншими показниками. Необхідно визначити та проаналізувати вашу нішу на ринку, щоб зрозуміти онлайн-поведінку ваших цільових клієнтів та створити відповідний контент та рекламу, що відповідають їх потребам.
Примітно, що присутність у соціальних мережах є життєво важливим чинником для пошукового рейтингу та цифрового маркетингу.
Переваги SMM контенту
Впізнаваність бренду
Соціальні мережі — один із найбільш економічних методів цифрового маркетингу, що використовуються для підвищення впізнаваності вашого бізнесу.
Поліпшення конверсії
Кожен запис, зображення, відео або коментар можуть привести глядачів на веб-сайт вашої компанії та збільшити відвідуваність.
Більше вхідного трафіку
Без присутності в соціальних мережах, обмежується вхідний трафік. Кожен контент, що публікується вами, — це ще одна можливість отримати нового клієнта.
Уявлення про ринок
Чи є найкращий спосіб дізнатися думки та потреби ваших клієнтів, ніж безпосередньо поспілкуватися з ними у соціальних мережах?
Поліпшений рейтинг
За допомогою публікацій якісного контенту, ви почнете створювати спільноту в соціальних мережах, де передплатники будуть «лайкати» та «ділитися» вашим контентом.
Лідерство
Публікація проникливого та добре написаного контенту в соціальних мережах — чудовий спосіб стати експертом та лідером у своїй галузі.
Вартість SMM контенту
Базовий:
10000 грн
Средній:
15000 грн
Просунутий:
25000 грн
Поширені запитання
1. Навіщо використовувати соціальні мережі?
Світ став соціальним. Насправді, 30% всього часу, проведеного в Інтернеті, припадає на соціальні мережі. Якщо ви хочете заявити про себе людям, соціальні мережі це те, що потрібно.
2. Чим відрізняється реклама від допису у соцмережах?
Оголошення – це платний пост, націлений на аудиторію, яка не є вашими підписниками. Оскільки більшість алгоритмів соціальних мереж обмежують кількість підписників, які природно переглядають ваш бізнес-контент, рекомендується просувати важливі чи релевантні публікації, щоб гарантувати, що їх побачить більше людей. Вкладаючи в нього гроші, ви збільшите його охоплення.
3. Чи важливий YouTube для маркетингу?
Відео стають все більш важливими у світі маркетингу в соціальних мережах. YouTube отримує 4 мільярди переглядів на день! Просувайте імідж свого бренду за допомогою відео, дозвольте аудиторії заглянути за лаштунки вашого бізнесу або зробіть навчальне відео.
4. У яких соціальних мережах має бути представлений мій бізнес?
На це питання немає однозначної відповіді, тому що вам потрібно бути скрізь, де є ваші клієнти, а різні компанії мають різну аудиторію. Одна демографічна група проводить більшу частину свого часу у Facebook, тоді як інша взаємодіє тільки з LinkedIn, а деякі ділять свій час порівну між трьома чи більше мережами.