...

Як просувати в інтернеті тисячі специфічних товарів для оснащення навчальних організацій

Клієнт нашої агенції комплексно оснащує навчальні заклади меблями та обладнанням під ключ. Компанія вже тринадцять років облаштовує школи, дитячі садки, бібліотеки та офіси. Вони підбирають обладнання під запит та бюджет клієнта, привозять у будь-яке місто, налаштовують та навчають користуватися. Це та команда, яка усі питання бере на себе. Цим компанія відрізняється від більшості конкурентів.

До зустрічі з нами маркетолог компанії сам потроху вів рекламу та наповнював сайт. Реклама приносила мало заявок, купували переважно люди з органічного пошуку. Очевидно, що цей канал хотілося посилити, щоби залучити ще більше цільових відвідувачів. Маркетолог попередив своє керівництво, що SEO та контекстну рекламу потрібно довірити фахівцям, щоб звільнити йому час на аналітику та офлайн активності.

 

У серпні 2020 цей маркетолог звернувся до нашого агентства і запросив стратегію просування на рік. Домовилися, що почнемо з оптимізації сайту, а контекстну рекламу поки використовуватимемо на підтримку SEO.

На самому початку просування, контекст допомагає швидко визначити конверсійність запитів і зрозуміти, які з них варто виділити в першу чергу. Крім того, рекламі буде приділено більше уваги, а отже, можна її розкачати.

Після зустрічі з клієнтом керівник зібрав команду проекту і на планерці поставив головну мету — допомогти маркетологу компанії налагодити збут через інтернет.

Команда проекту:

  • SEO-спеціаліст;
  • SEO-аналітик;
  • Інтернет-маркетолог (привіт!);
  • Контекстолог;
  • Таргетолог;
  • Керівник проекту.

Ми обговорили щомісячні цілі на перші 3 місяці:

  • Збільшити пошуковий трафік на 70%;
  • Підвищити CTR та конверсійність реклами, знизити витрати.

Органічний трафік з пошуку та конверсії

Технічна оптимізація

Сайт мав непогану видимість, але ми хотіли забратися вище – позиції були на 20-30 рядках. Ресурс з великим каталогом товарів: можна купити в одному місці учнівські меблі, лабораторний комплекс та ноутбук-трансформер. І щомісяця додаються нові товари, видаляються неактуальні.

Така приємна традиція має каверзу — часто з’являються биті посилання та дублікати сторінок, які погано впливають на ранжування в пошуку. Тому ми провели повний технічний аналіз сайту: проаналізували роботу редиректів, перевірили роботу 404 сторінки, перевірили швидкість завантаження та мобільну версію. Усунули всі технічні проблеми, дублі, помилки та биті посилання. Провели аналіз комерційних та конверсійних факторів ранжування. SEO-аналітик та інтернет-маркетолог склали ТЗ технічним фахівцям клієнта на покращення юзабіліті та якостей, що продають.

Семантичне ядро

Первинну семантику ми збирали за тими напрямами, які були у пріоритеті у клієнта: оснащення школи, дитячого садка, оснащення навчальних кабінетів, конструктори та робототехніка. У міру розвитку проекту, семантика розрослася до дронів та VR-обладнання. Зібрану семантику ми кластеризували та розподілили на сторінках сайту. Технічним фахівцям клієнта ми написали рекомендації щодо покращення структури каталогів.

Щоб задіяти всю семантику, включаючи супутні інформаційні запити, ми створили розділ із блогом та розширили сайт інформаційними статтями. Текстами ми залучаємо додатковий трафік з тих людей, які поки що не готові купувати, але вивчають питання і можуть дозріти після прочитання корисної інформації. А ще інфорозділ допомагає посилити внутрішнє перелінкування з комерційними розділами сайту.

Місце у пошуковій видачі

Тепер перевіряємо хто вище за нас у пошуку і чому. Наш метод складається з 5 обов’язкових пунктів:

 

1. Проаналізували за якими запитами конкуренти у Топ-30, Топ-10, Топ-5.
2. Перевірили агрегованість та відділили запити з високою часткою великих мереж
3. Перевірили вік домену. У двох конкурентів вік виявився більше 10 років, але решта приблизно ровесників нашого проекту.
4. Перевірили кількість сторінок в індексі. Велика кількість сторінок в індексі може вказувати на широкий асортимент, але іноді справа у сміттях у конкурента.
5. Дивимося, хто із конкурентів просувається
Вже за 3 місяці нам вдалося підняти візити з пошуку на 133,72%: з 10 090 до 23 582 за рахунок роботи з усіма ключовими факторами ранжування.

Скільки б не ховали SEO — ми знаємо, що це один із головних інструментів продажу для великих сайтів та інтернет-магазинів.

Відкрито
цілодобово