...

Чат-боти

Чат-бот є важливою частиною автоматизації обслуговування клієнтів. Правильно налаштований чат-бот - може допомогти автоматизувати повторювані аспекти обслуговування клієнтів і звільнити дорогоцінний час, щоб ви та ваші менеджери могли виконувати більш складні завдання.

чат-боты

Створення чат-ботів

Необхідно намітити основні бізнес-функції, які потрібно автоматизувати. Визначити, що саме робитиме ваш чат-бот?

Обслуговування клієнтів - одна з ключових бізнес-функцій, на яку чат-боти дуже впливають. За допомогою чат-ботів підприємства можуть скоротити витрати на підтримку клієнтів та покращити ключові показники продуктивності, які підвищують якість обслуговування клієнтів.

На відміну від традиційної служби підтримки клієнтів, ваш чат-бот доступний цілодобово. Він підтримує ваших клієнтів навіть у вихідні та пізно вночі. Також не буде проблемою велика кількість запитів. Бот може легко обробляти їх усі одночасно, не перевтомлюючись.

Ще одним плюсом є можливість чат-ботів забезпечити миттєві відповіді, щоб допомогти клієнтам із простими питаннями прямо тут і зараз. Це допомагає скоротити час очікування на відповідь служби підтримки до кількох секунд.

Застосування чат-бота

Обслуговування

Обслуговування клієнтів — одна із життєво важливих бізнес-функцій. Оскільки клієнти завжди шукають швидкі рішення та індивідуальну допомогу, які зроблять їхню роботу зручнішою, чат-боти є цінним активом.

Продажі

Взаємодія зі своїми відвідувачами 24/7. Чат-боти допомагають підприємствам ставити контекстуально релевантні питання, оцінювати потенційних клієнтів та організовувати продаж у будь-якому масштабі.

Соцмережі

Життєво важливо взаємодіяти з клієнтами там, де вони є. Чат-боти значно підвищують залучення користувачів на соціальних сайтах і спілкуються з клієнтами через чат-платформи.

Вартість створення чат-бота

Створення чат-бота:

від 10000 грн

Поширені запитання

1. Що таке чат-бот?

Чат-боти - це комп'ютерні програми, які можуть імітувати людський діалог за допомогою підходу, заснованого на правилах, або з використанням штучного інтелекту та обробки природної мови.

2. Як працюють чат-боти?

Зазвичай чат-ботів розміщують на сайті організації, в додатку для обміну повідомленнями, на сайтах соціальних мереж (Facebook, Telegram і т. д.). Вони з'являються на екрані, і користувачі вводять питання або твердження, яке чат-бот може потім інтерпретувати та відповісти на нього.

3. Навіщо використовуються чат-боти?

Чат-боти в основному використовуються для підтримки та залучення нових клієнтів. Чат-боти програмуються на виконання основних адміністративних функцій. Вони швидко реагують та доступні 24 години на добу. Це звільняє штатних співробітників, щоб вони могли зосередитися на речах, які може робити лише людина.

4. Чи завжди чат-бот знаходить відповідь?

Жоден чат-бот не є абсолютним, тому будуть випадки, коли він не зможе правильно інтерпретувати питання чи відповідати на них. Крім того, люди часто друкують, як і кажуть, додаючи вигуки та розмовні вислови, або пишуть з орфографічними помилками.

створення сайтів веб студія редизайн реклама SEO-просування wordpress Контент реєстрація домену корпоративний сайт інтернет магазин односторіночник сайт візитка
створення сайтів веб студія редизайн реклама SEO-просування wordpress Контент реєстрація домену корпоративний сайт інтернет магазин односторіночник сайт візитка

Відкрито
цілодобово