Правильне фото товару для інтернет-магазинів та маркетплейсів
Не тільки чоловіки люблять очима – коли ми вибираємо товари онлайн, уважно розглядаємо фото. Зображення може змусити закохатися у товар. Або закрити вкладку та знайти інший інтернет-магазин.
Фото у картці товару: основні правила
1. Правдивість. Не намагайтеся прикрасити дійсність, робіть чесні фото. Інакше потім на вас чекає шквал негативу від розлючених покупців, які чекали на товар як на картинці, а отримали його бліду копію.
Класика жанру: очікування-реальність
Те саме стосується розміру. Якщо виріб маленький, не намагайтеся показати його більше, ніж є насправді. Щоб не ввести покупця в оману, показуйте товар у реальному житті: наприклад, прикрасу на моделі, або просто прикладайте до неї лінійку.
На верхньому фото зліва сережки здаються великими. А на другому стає зрозумілим їхній справжній розмір
2. Унікальність. Зрозуміло, що простіше та дешевше взяти вже зроблені виробником фото товару, але вони навряд чи покажуть товар з усіх боків. Для цього доведеться докласти зусиль: запросити фотографа, провести предметну чи модельну зйомку. Але результат того вартий, повірте. Людям важливо розуміти, як товари виглядають на звичайних людях. На звичайних, а не на модельних красунях та красенях! Враховуйте це, коли шукатимете моделей.
3. Велика кількість. У картках будь-якого популярного маркетплейсу найчастіше не одне, а кілька фото. Це вид із різних ракурсів, на моделі, іноді збільшені деталі товару, етикетки з важливими написами, складом.
Декілька фото потрібні для того, щоб покупець отримав вичерпне уявлення про товар
Якщо товари представлені у різних кольорах, обов’язково покажіть їх усі, щоб потім виключити претензії та повернення. Якщо у складі є комплектуючі, покажіть окремо кожне.
Товар показаний обличчям: можна розглянути кожен предмет
4. Якість. Ще один аргумент на користь того, щоб оплатити роботу фотографа. Таким чином ви будете впевнені, що фото виглядають як слід: чіткі та сфокусовані, з потрібною роздільною здатністю. Звичайно, ви теж повинні підготуватися: відгладити для фото одяг, надати блиску прикрасам, протерти екрани смартфонів.
5. Наявність інструментів, які збільшують конверсію та продаж. Для того, щоб користувач міг розглянути деталі: декор та фурнітуру, роз’єми на техніці, є відмінний інструмент – функція лупи, або деталізації.
Можна наблизити велике фото та розглянути деталі
Є інші інструменти. Функція 3D дозволяє розглянути товар з усіх боків, «посувати» його. Модулі доповненої реальності показують, як товар буде інтегрований у реальне життя. Наприклад, як меблі виглядатимуть саме у вашій квартирі, між журнальним столиком і стелажем. А окуляри з цікавою оправою — саме на вашому обличчі.