...

Як створювати контент для маркетплейсів

Якщо вам здавалося, що контент для маркетплейсів це просто опис у картці товару, це далеко не так. Так, на маркетплейсах немає звичних статей, постів, текстів розсилок — усе, що ми розуміємо під словом «контент». Але є інші формати, і цьому присвячена ця стаття.

Фахівці розповіли, яким буває контент для маркетплейсів, як селеру його створювати і найголовніше — як зробити так, щоб він продавав.

Кожен маркетплейс має власний контент. Це вибірки товарів для покупців, інструкції для продавців, статті блогу для тих та інших. Ми говоритимемо про той контент, який може створювати сам селер. Логічно, що у маркетплейсі він обмежується карткою товару. Це володіння селера, і в його силах зробити цей контент якісним та продаючим.

Розкажемо докладно про всі види контенту і яким він має бути.

Назва товару

Один рядок назви — цілком контент, і дуже важливий. Саме за назвою люди шукають товар на маркетплейсах: йдуть у пошук та пишуть, що хочуть знайти. І тут у гру вступає SEO — а точніше, підбір ключових слів для кращого ранжування картки. Основні моменти:

  1. Назва має точно показувати суть товару. Жодних красивостей, метафор, абстрактних фраз. Покупці прямо пишуть, що їм потрібне.
  2. У назві повинні бути ключові слова, за якими люди знайдуть ваш товар. Наприклад, “футболка біла жіноча”, “пральний порошок Дося”.
  3. Ці слова можна підібрати самому. Найпростіший спосіб – набрати в пошуковому рядку маркетплейсу потрібне слово – наприклад, “футболка”:

Популярні ключові слова з’являться самі — беріть та використовуйте

Опис товару

Якщо вже почали про SEO — давайте поговоримо про опис товару. Яким він має бути?

  • Без води. Не треба розповідати про історію товару, починаючи з 1853 року, це нікому не цікаво. Завжди думайте про користувача: уявіть, що ви це він. Ви бажаєте футболку, ви читаєте опис. Що ви там хочете побачити? Та користь: що за футболка, з якого матеріалу, кому підійде, із чим її носити.
  • Без продажів у лоб. Не пишіть через рядок: купи-купи, купи нашу футболку прямо зараз. Покупці зараз досвідчені та втомилися від агресивних продажів. Акуратний заклик до дії наприкінці опису — те, що треба.
  • Без агресивного SEO. Наповнювати опис конструкціями типу «біла футболка на озон недорого» потрібно дуже в міру. Опис картки товару зазвичай невеликий – 500-1000 символів, двох-трьох ключових слів цілком вистачить для оптимізації. Краще розбавити текст схожими за змістом словами: наприклад, пишете про футболку – додавайте такі вирази як «бавовна», «матеріал, що дихає», «легке прання», «зручно в спеку» і т.д.
  • Без запозичень. Не копіюйте описи з інших сайтів, навіть із власного — пошуковики це не люблять.

Скласти якісний SEO-опис складніше за назву. Тому краще замовити цю послугу у фахівців — знайти копірайтера чи замовити ведення маркетплейсів під ключ.

Медіаконтент — фото та відео

Розглянемо основні правила створення медіаконтенту:

  • Відповідність правилам маркетплейсу. На кожному майданчику обов’язкові вимоги. Є обмеження за форматами, розміром, кількістю фото та відео, фоном тощо. Класика жанру – якісні медіа на нейтральному фоні, які показують товар обличчям.
  • Акцент на товарі. Багато селлерів роблять помилку: публікують фото або відео, на яких відразу і незрозуміло, що саме продається. Наприклад, робиться фото моделі у повний зріст, на ній футболка, джинси, сумка, сонячні окуляри. Акценту на якомусь одному товарі немає.

Ось це добрий варіант. Продається толстовка – акцент саме на ній

  • Користь для покупця. Мало просто зробити фото – треба розуміти, ЩО саме користувач з нього дізнається, як це фото допоможе визначитися з вибором. Наприклад, ви продаєте диван у вітальню – треба показати, як він виглядає у реальному інтер’єрі. Фотографуєте незвичайні сережки – треба зняти їх з різних ракурсів, показати особливість моделі.
  • Якість. Наша порада — звернутися до фотографів та відеографів. Можна зняти фото та відео на телефон, не питання. Але якщо ви не знаєте базових правил – експозиції, виставлення світла, нюансів предметної зйомки та зйомки в приміщеннях, з моделями – краще не ризикувати та довірити цю справу професіоналам. Зрештою, від цього залежать ваші продажі. Дуже багато людей не читають описи – роблять вибір виключно тому, що картинка зачепила. Так закиньте у воду цей гачок.

    (Виняток стосується побутових ходових товарів, фото яких ніхто не розглядає. Упаковку туалетного паперу або прального порошку можна відзняти і на телефон).

Відкрито
цілодобово